hösten kryper in under min hud

Ja men hallå, igår möttes mina bara ben av en bitande kyla. Inte skönt...solens sken,den klarblåa himlen men ändå...det var höst ute.
Detta va igår. Idag samma lika på himlen men däremot va värmen tillbaka. Loovely!
Dagen har gått undan. Jag har varit och tränat,hälsat på M på jobbet. Känns så kul att köra igång igen! Fint får vi det också. Jag har tagit hand om katterna och städat syrrans lägenhet. Plus poäng där elr? ;)
Nu är det kväll och vi har macke på besök. Vi mumsar i oss av den nyss gjorda goda rabarberpajen. Mums! På tvn rullar det fotboll..ikväll igen.
Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Jag, emil och greta ska nog hitta på nå bra bus då med.
Peace out

Vad tror vi på imorgon? sommar eller höst? gärna sommar två veckor till iaf.

Finaste emelie och jag från våran helg tillsammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0