en godsak

Det är fredag. Jag har ha sovit ut. Oj så skönt det var! Efter en morgon igår då man klev upp halv sju! jösses man är inte va sånt alltså haha :P om ja bara hade varit van så hade det varit skönt.
Jobbade hela dagen lång. Och det gick ju bra.
Jag har haft en galet behov av kladdkaka hela veckan, och idag är det fredag. Onyttigdagen. Godsaksdagen! Yäs! Tro jag ska baka en omedelbart.

Idag
är det också jobb som gäller. Skoj att det blev så att man fick vara på båda ställena. Sen är det ju helg, igen, tiden har rullat snabbt även denna vecka. Helgen kommer troligen bli händelserik. Bara jag inte bli mer förkyld så är jag nöjd.

Sen är det snart ny vecka. Onsdag kommer vara veckans dag. Ibland önskade jag att jag hade en egen bil.

Nu måste jag fixa iordning mig.


Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0