En Söndag

Efter en sådan lång helg, med nyår och allt så är det tusan svårt och hänga med vilken dag det är. MEN sånt är ju bara underbart! Att inte alltid ha sten koll alltså. (=
Denna söndag har bjudit på en låång och skön vinterpromis längs nydala sjön. Efter det fick Pär bestämma att vi skulle se film. En som inte alls va i min smak. Transformers. Alldeles fööör lång och tråkig. Så sjävklart somnade jag och då jag vaknade va mitt humör i botten. haha inte bra att middags sova då det bli för länge.
En lugn kväll med ett snabb besök hos syster. Pär kröp i säng typ 20.00. Han är GALEN. Ska kliva upp kl. 3 för att se hockeyn och sedan då...3timmar kvar tills han ska och arbeta. Fyy inte en chans i min värld.
Däremot är det tråkigt att vara uppe ensam. Man måste trippa på tå och inte så mkt skoj finns att göra.

aja slut snackat. Skulle behöva skotta fram min cykel och fixa sadelvärmare.

Peace out!


fina lilla syster och jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss you sister!

2010-01-03 @ 22:24:38
Postat av: lindapauline

Hey giiirl! MISS YOU!

2010-01-04 @ 09:46:32
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0