what a about today

Trettondagsafton. Då ska den kvällen vara som en bal på slottet, som Maud säger. (=
Dagen är tisdag och vi ha som vanligt spelat in två program denna dag. Det har gått bra och varit en härligt skön och glad dag! =) Lite mer sömn hade man fått ;)

En bal på slottet...hm man skulle helst inte äta makaroner och korv då. Då tänkte vi om oså blev det nuggets,wokade grönsaker och en kokossås till isf. Haha Inte så mkt lyx över det, men gott.
Tänkte mig kanske en efterrätt istället. ovanligt för att vara jag va!? ehh näää!

Emil fick just lite skinka och ligger här bredvid mig nu.
Pär är duktigt på gymmet.
Själv ska jag välja kläder,make up och hår till morgondagens två fotograferingar. Alltid är det samma..kvällen innan och paniken. Thats me.
Förhoppningsvis bli det bra,som det som tur va blivit alla ggr innan.

Kallt. Ansiktet förfryser. Hunden skakar på två ben. Man vill helt enkelt hålla sig inomhus med lek och bus.

Ha en fantastisk kväll och en härlig ledig dag imorgon!

Peace out!
Ha lite dans som vill ut ur min kropp denna kväll. (Kollar in danskurser inför våren) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0