Min kropp den sover

medans jag ändå sitter här vaken. Jag ha "helg" nu. Känns skönt! Slut i alla kroppsdelar efter helgens jobb, hade önskat mig sovmorgon imorse,fast det är ngt man aldrig kan räkna med. En hoppande greta flyger över en,väldigt pigg&glad gör allt för att man ska kliva upp&ngt annat går inte heller att göra. 
Ute är det grått&grått. Jag sitter här,men sover fortf inombords.
Skulle iväg&träna men än kommer jag ingenstans. Gillar lugnet och att inte behöva göra så mkt. (fast jag vill)

Nu är det dags att göra lunch och invänta pära. Sedan blir det nog promis med rebban&vovvarna.

Bjuder på bilder från våra personalfoton. Jag gjorde Ida&hon gjorde mig. Kul va det! =)
Det är dock inget proffs som retuscherat dom ännu..bara jag själv som trixat lite med färgen :P
Gillar dom starkt ändå! (vi är naturligt snygga hahaha ;))   








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0