20e idag

Imorse kom det mer snö. Ganska härligt..för man vill ha lite ljus, framförallt på vägarna..annars är jag rädd att jag kommer köra över ngn stackare som inte fattar att relexer är bra att ha!

Onsdag kväll..snart torsdag. Jag har arbetat idag. Många kunder fortf =) Och det bästa var att efter arbetet så blev jag upplockad och så åkte vi på kalas hos syster. S fyllde år. Så det blev många kakor&såklart tårta i magen, en helt fantasktiskt god middag med andra ord ..sådär kl. halv tio på kvällen ;) Börja falla tillbaka till mina sthlms mat tider.

Ohh snart är det lördag. Pirr pirr. Jädrans prov. Man få prestationsångest...tänk om man bara kunde få göra bra ifrån sig!? (med att ha tränat så lite som ja gjor)

Mina ögon sviker mig nu.. Måste sova.

Bjuder på en höstbild till som jag just fått! alla dessa fina färger som redan är borta med vinden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0