wooho

Tisdag idag..min sista "helgdag". Ledig igår och idag. Awesome..det är en helt annan känsla i kroppen då man faktiskt vet att man ha jobb inplanerat resten av veckan.

Igår så bakade jag mest kardemummabullar hela dagen, va inne och höll stämningen uppe då vi hade en snubbe här som gjorde vårat badrum extra snyggt. Jösses så fint vi bor ;)
På kvällen körde jag mitt andra Zumba pass. Denna gång gick det bättre och det är ju roligt! Skulle däremot gillat att det va en och samma koregrafi. Inte olika till varje låt men man kan inte få allt.

Nu ska jag ut med hundarna. Hälsa på Pernilla och bara njuta av dagen.

Peace out

solen skiner äntligen, men vindarna är som istappar som kastar sig in i min kropp! uhh





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Så vackra bilder på dig!

Kan du inte gör ett inlägg med alla höstbilder från jocke, så man får se! :D

2010-10-17 @ 14:23:29
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Tove-Li

Hej hej! Vet inte om du minns mig men :) Är du modell nu på heltid eller vad arbetar du som?

Ha det bra!

2010-10-19 @ 16:15:05
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0