19e april


Ute skiner solen, balkongdörren står öppen- hundarna går ut dit för att spana in barnen som leker utanför.

Jobbade bara till lunch idag. Då jag kom hem så gick vi på promenad. Men denna promenad var verkligen som att släppa ut kossorna på grönbete. Fotbollsplanen här nere hade blivit helt snöfri och tillräckligt torr för att gå på.
Släppte lös hundarna och jäklar va vi busade. Greta blev så trött att då vi va på väg därifrån så hittade hon en miniliten snö hög där hon föll pladask för att vila&äta lite snö ;) haha
Vi ha besök syster M en sväng. Busat med sune lite.

Nu vill jag ha en bil så jag kunder åka ner till stan och uträtta lite ärenden. Det kommer dock inte ske.

Ikväll måste jag träna! usch så jag ha slappat till det.. Fasen maj månad börjar ju närma sig med stormsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0