Sjuk

Vi hade 3rätters middag hos R&A i fredags. super trevligt! Däremot mådde lilla Leia lite dåligt.
På lördagen låg hela familjen där i Maginfluensa. Och igår var det min tur. Attans, hoppades på att klara mig undan men inte. USCHA jag hade verkligen glömt att det va så här hemskt att va sjuk. Ont i varenda liten del i kroppen, mest magen. Igår sov jag typ hela dagen. Gick trots det och la mig kl. 20, vaknade 08 imorse av att Pär var på väg till jobbet. Shit. Kroppen slås verkligen ut. Ingenting orkar man göra. Ligga ner och se tv. Är uttråkad och less på att vara sjuk. (efter 1dag) Tycker synd om dom som är riktigt sjuk i en längre tid. Fy!

Imorgon tänker jag vakna upp och må BRA!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0