Sköna dagar

Helgen är över och måndagen är åter här. Helgdagarna har vi spenderat i Norsjö. Mest umgåtts och haft det trevligt.
Första snön fick man se komma också. oohh skrämmande tidigt kände jag men samtidigt är jag inne i värsta julruset så erkänner att det kändes liiiiite mysigt. Men med tanke på hur länge det egentligen är kvar till juletider så kan snön gärna dröja lite till.

Idag har jag en chillidill dag. Tar tag i sånt som hängt kvar, ex de döda sommarblommorna på balkongen mm.

Jag längtar redan tills på fredag. Jobbar lite denna vecka så har en känsla att dagarna kommer kännas långa och många fram till dess.
Har massor med skapande som jag vill ta tag i. Kanske tid för det nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0