Regnrusk&solsken

Dagen började med att regnet öser ner. Jag beger mig på cykeln mot Universitetet. Kommer 200m när jag upptäcker att luften är slut i däcket. SUCK! Ringer Pär. Han hade som tur va inte hunnit åka till jobbet. Så jag parkerade cykeln några hus bort och sprang hem igen. När jag kom till bilen plaskade det i skor och hela jag va blöt blöt BLÖT! Kom fram till salongen. Sminkade 10st modeller(9tjejer och 1kille) på 2,5tim. puuh det gick bra men nu känner man sig nöjd för dagen. ;)
Sminkade till en modevisning på universitetet vid lunchtid idag. Art&Eco var det som visade sina kläder.

Men igår kväll hände det något sjuk. FY jag ha en himla fantasi och mörkerrädsla. Jag och Rebecca va ute med hundarna på kvällspromenad(21tiden). När vi nästan är hemma och ska passera parkeringen på andra sidan vägen. Då flyger det upp en hand mot bilrutan(närmast oss) som glider så där äckligt otäckt ner över hela rutan samtidigt som man hör ett stönande ljud!! uuusch! Hela bilen va igen immad. Bara avtrycket av den dragna handen syntes.
Rebecca vänder sig om för att kolla. Då kommer två händer och samma ljud!!
Båda rädda och tänker: Är det någon som blir våldtagen eller är det bara några sexgalningar som vill bli upptäckta!?
Vi smög oss lite närmre för att kolla som att ingen behövde hjälp. Det verkade lungt. Hoppas det! Annars få man ångest- MEN samtidigt känns det ju knäppt att gå fram och stirra in. hahaha

Nu ska jag åka på stan och titta efter en mössa, kan ju inte alltid gå i hatt ;)
Sedan blir det bodycombat på iksu samt bio, Jägarna 2 med Rebban =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0