Stor stan

Ja jag befinner mig i Sthlm just nu. Stora staden gör mig trött. Jag är tydligen ovan såhär mycket folk, eller är jag ovanligt aktiv? Hm jag gäspar iaf före kl.20 och ligger sedan en stund tillbaka för att slappna av&tillslut somna. ;) Igår var jag tillsammans med Linnéa. Vi åt middag ute, va till stallet och mockade hästdynga, red mm. En mys dag! Likasom idag. Började direkt efter frukost att förbereda för tapetsering i syster&fredriks hall. Jag tapetserade en del, resterande ska vi göra imorgon. Tänk att det kan va så kul,Kladda med lim& att se det fina resultatet! Har även hunnit träffa Finaste Emelie idag. Middag och massa surr på söder, härligt! Imorgon måste vi nog ses igen, alla chanser måste tas vara på!:) Sen är jag på jakt efter handväska & skor. Det jag avskyr att handla, inga skor passar och vilken färg och form vill väskan göras sig bäst i, ilandsproblem oh ja! Nu släcker jag lampan och säger  Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0