I vanlig ordning

Lycka verka vara förunnat mig. I vanlig ordning så går det INTE som planerat för min del.. S u c k! SnöKAOS i sthlm stavas dagens bekymmer. Egentligen skulle vi ha påbörjat våran semester nu, och landat på Arlanda. Men som ni kanske sett så är flygtrafiken inprincip stängd! Vi sitter på Umeå flygplats och bara hoppas på ett positivt meddelande i högtalaren snart!!!! 2timmar har gått, hur många som återstår är frågan jag ställer? Mys kväll hos syster blev det då inte, dubbelsuck! Vi vill slippa köra ner inatt i detta kaos, vi vill komma ner smidigt, och framförallt vill vi flyga vidare mot solen imorgon!!
Dagen har varit fantastiskt fin med strålande sol,-15,klarblå himmel och lite lätt busigt snöfall. Ett äkta fjällväder.
Men ändå har stormvädret i Sthlm under hela dagen legat och flåsat mig i nacken. Kl7 imorse när jag vaknade och såg på nyheterna så önskade jag att vi inte skulle drabbas. Nu gjorde vi det ändå. Vädret är inget som går att styra. Men att jorden mår dåligt det är tydligt!
Gäsp! Man kanske ska sova så tiden går undan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0