Fint med frost


Har en lugn och stilla kväll. Imorse var jag så himla efftektiv, gav mig ut och åkte skidor direkt efter promenaden. Så idag när man kom hem från jobbet lite tidigt så fanns det inte så mycket att göra. Middagen var redan förberedd och ja det enda jag gjort är promenerat med hundarna igen. Tur man har dom =))
Nu laddar jag för morgondagen, den består bara av jobb.
Dagens nitlott gick till mig! Håller på att måla två tavlor till lillasyster. Målade första lagret på den ena i måndags. Blev lite smått irriterad idag då det FORTFARANDE INTE TORKAT!! gick in på nätet och läste på. Alltså det stod att torktiden kunde va UPP TILL 1 ÅR!! 1 ÅR!? !? !? Du, lill syster...du kommer få vänta länge på dom här tavlorna..hahahaha vilket SKÄMT!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahhaha, tork tid på 1 år det var de värsta jag har hört. Hur kan man sätta en tork tid på 1 år!! Hm, är detta ett tecken på att man ska en dag känna -"nä nu vill jag måla" och sen bara ställa undan den där tavlan å när det har gått ett år så minns man inte ens att man hade på börjat den.



Dålig affärsidé för den som kom på denna färg.



Åh frostade rutor, de är faktiskt väldigt fint. Dock inge uppskattat när man ska köra bil! XD Då är frost bara jobbigt.

2012-01-27 @ 02:15:50
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0