Sthlm i mitt hjärta

Åh tänk om det hade varit tisdags skansen idag! Det hade varit mys! Stå på skansen och sjunga massa härliga melodier med en massa sommarglada människor. Än är vi inte där. Men gissa om det va skönt att flyga till Sthlm när jag på lördagsmorgonen vaknar i Ume och snön bara vräker ner. Här nere har vi haft sol och sol varje dag. Inte jätte varmt men ändå så pass att man ha suttit ute på fik med jeansjackan på och en glass i handen. :))

Sista dagen nu här, imorgon rullar jag vidare. Ska snart få komma hem till små busarna, weii :)))
Har haft några riktigt bra dagar!!! Hunnit umgås med goa vänner, såna stunder är ovärdeliga! Har även fått ett "jobb" inbokat, så kul! ;)
Nu bli det lunch med syster snart. Sedan tar jag dagen som den kommer =)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0