Tiden springer ifrån mig

Har därför inte hunnit lägga upp något här.
Men WOW vilken helg det har varit, det blev inte alls som jag väntat mig. Jag är lycklig! Dagen som jag så himla länge har väntat på (vi snackar massvis med ÅR) kom i lördags. Jag visste att jag skulle bli glad, men att glädjen och lyckan skulle bli så här stor det hade jag ingen aning om. Den är....obeskrivlig! :D
Ett litet mirakel. En liten tös kom till världen och har nu förändrat allas vårt liv.
Jag älskar min nya roll i livet. Hurra!!

Någon bild från denna glädje har jag inte att bjuda på. Istället får ni nöja er med lite bilder på mig
 
Först ut kommer mitt nya favvo läppglans!
Underbar rosa färg, skön på läpparna och sitter bra.

I fredags åkte mina flowerpower byxor på. Love them! Hur snygga!?
Till dem fick det bli en färggrann make up!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0