Nu chockar jag!

..med hela 3 inlägg för idag!!! haha Jag VET att det varit kass uppdatering här på sidan och det finns bara en ursäkt till det- det är fullt upp med annat! Och nu när det endast är några veckor kvar till flytten så blir det inte direkt mindre att stå i. HURRA! Det är SÅ kul!! :)
När jag kom hem från bruden idag så tog vi hundarna och promenerade till skogs. Och för ovanlighetens skull så plockade jag med mig kameran! Det var alldeles för länge sen sist! Skönt att bryta ett dåligt mönster!
 
Blåsigt väder och med ett vrångt hår som envisades om att flyga i mitt ansikte så fastnade ändå några bilder på våra sötaste små som gottade sig nå hemskt i blåbärsriset! :) 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0