Första advent

Idag hälsar jag december välkommen hit! Årets bästa månad om ni frågar mig! :)
Och det kunde ju inte bli bättre än att man imorse fick vakna upp till ett vitt vinterlandskap. Jippiii!! Så rackarns mysigt! Tände snabbt det första adventljuset och ställde mig och kokade tomtegröt. Undrar om någon älskar tomtegröt lika mycket som jag!!? hihi
Efter en härlig adventfrukost tillsammans med min lilla familj så bar det iväg mot arbetet. Har just kommit hem därifrån så nu tänkte jag spendera kvällen med att fortsätta där jag slutade imorse. Med en högmysfaktor, massa levande ljus, gott julfika och sen ska jag göra sista touchen på mitt pepparkakshus.
Hoppas ni alla haft en fin första advent! <3
 
Här kommer bilder på kransen som jag gjort i veckan till våran ytterdörr. Trodde det skulle va svårt värre men det visade sig vara riktigt enkelt. Tog en halmkrans som grund. Lindade massa granris runt den, Sedan pyntade jag den med den med lite av varje. Lite lingonris, ljung, en tomte, en guldtråd, några äpplen, en bit spetsband samt välkomstskylten.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0