Turban

Hårtrenderna till våren 2013, jag gillar dom massor!
Hör på denna: Flätor i alla dess olika former, gärna slarivga fiskbensflätor (som jag tycker är det snyggaste man kan ha typ ;)) Diadem, gärna med en rosett. Alt. ta ett siden band och knyt runt ditt huvud, avsluta med en rosett- frisyr klar! Låga, renkammade hästsvansar. Sjal eller Turban trenden verkar också komma starkt till våren/sommaren. Sjalar/scarfar uppsvingade runt huvudet.
Jag längtar redan! Lite SYND att jag inte kan göra så jätte många frisyrer med mitt fortfarande för korta hår. Men ändå av dessa ovan nämnda så kan jag ju göra en hel del. Välkommen våren! :)
Bilderna nedan är tagna sommaren 2011. Redan då gillade jag turbanen. Man kan verkligen variera den, plus att den skyddar huvudet mot solens starka strålar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0