charmiga lantliv

Alla som följer mig på Instagram har sett denna bild. Men jag känner att jag vill visa den för alla er andra också.
 
Det var en kväll förra veckan när jag jobbade sent. Kom hem ännu senare och möttes då av det här vackra!
Dels så hade Roys nya (inte alls oväntat-helt fantastiska!) nya bok kommit med posten. hurra!
Och bredvid detta paket stod denna super fina höst bukett! Och tro nu inte att det är min kära sambo som plötsligt köpt blommor till mig...nä det va faktiskt ännu bättre. Några grannar hade kommit över tidigare samma kväll och hälsat oss välkommen till byn! Men HUR FINT!? Jag älskar detta charmiga lantliv!
Många gånger har man flyttat i sitt liv. Från den ena lägenheten till den andra.
Man har haft turen om man sagt mer än ett hej till enstaka grannar. Detta faller mig inte alls i smaken.
När man bor så tätt inpå varandra så ogillar jag känslan att veta så lite om folket runt om mig.
Att nu då äntligen vara husägare i en super mysig lite by långt ut i den norrländska skogen, där man har grannar som promenerar hem till oss, bara för att få knacka på dörren och hälsa oss varmt välkomna till byn!
Det får mig att bli lycklig från topp till tå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0