ett besök

Nu när jag varit så kass på uppdatering så måste vi spola tillbaka tiden lite. Närmare tre veckor. För tre helger sedan så fick vi äntligen åka hem till mor och far och mitt kära barndomshem. Vi hade en lång helg med mycket trevligheter. Hälsade på moster. Fikade massor. Tog sköna hundpromenader. Snickrade dop present. Fotade en hel del. Kort och gott sagt - en härlig helg!
Älskar hösten med alla dess vackra färger. Det var det som stod i fokus i mitt kamera objektiv. Besökte en plats där jag ofta promenerade under min uppväxt, tillsammans med lillsyrran och våran älskade morbror. Höjdpunkten på denna promenad var- att gå över en hängbro. Då var det JÄTTE spännande och kul! Nu var det högt och rätt svajigt MEN fortfarande spännande och kul! Barnasinnet lever kvar och minnena blev många och starka. Ljuvliga minnen. Tur att dom finns. Här kommer några utvalda bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0