så himla trevligt

Helgen som just passerat oss var en riktig kanon helg!
För det första så var jag ledig fredag-söndag. Det är något som alla borde vara ofta! Tredagars helg. Man får så otroligt mycket mer tid. Fredagen donade jag på här i huset. Gjorde sånt som inte hunnits med under veckan. Åkte till stan för några ärenden, tränade, hade myskväll med tacos, snarra och idol.
Lördag var jag in och körde ett danspass på morgonen. Efter det plockade jag upp Sandra som följde mig hem. Vi lagade lunch, tog en skön promenad i skogen med hundarna, fotade vid sjön, hade sminkstund och sen var vi bjudna på middag hos en vän där vi bla. såg på "körslaget-finalen".
Slutligen söndagen kunde jag också ha som slappar dag. Hann få ännu lite mer gjort här hemma och sen på kvällen var vi bjudna på mat och kalasfika hos syrran.
Igår när måndagen kom så kändes det bara skoj! Jag hade fått en lång helg där jag hunnit med både nytta och nöjen! Bästa känslan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0