en sån dag

Hej och hopp!
Den här veckan blev inte alls som jag tänkt. I måndags blev jag tok förkyld. Och med för lite sömn i bagaget så känner man sig extra hängig. Rätt intensivt att vara sjuk och ha en liten bebis som självklart just då ska ha en lite sämre dag där sömn inte står på schemat. pjuh! 
Igår var det föräldraträff men det fick vi hoppa för natten till tisdagen så var det dags för L att åka på förkyldningen. Usch! Tur att hon ändå skrattar och är glad! Men det gör ont i ens hjärta att se sin lilla älskling sjuk.
Hon sov och åt mest hela dagen vilket gjort att hon idag känns lite piggare. Peppar peppar.
Idag kände jag mig lite uttråkad på att bara gå här hemma. Så lilla stjärnan och jag tog oss en tur till Ica maxi. Det räckte gott och väl ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0