Sunny sunday

Vaknade med en sol som stekte in på mig och med en  mage som inte var att leka med, bakis och lite annat som var orsaken.
Och inte gjorde jag den gladare genom att va ute och åka bil,,jäkla massa gupp och kurvor hit och dit.
Jag och min älskling åkte och köpte oss en soffa ...riktigt stor och skön, längtar wiihooo!

Efter det så mötte vi  upp Adam, Simon och Malin. Det var dags för mitt livs första gokart race! Ojoj hur skulle det gå liksom...sist man körde något liknande var man pytteliten och krockade bara in i allt och alla. Slutade med att ALLA andra barn var riktigt sura på mig. hihi
Nu idag var man några år äldre och skulle köra några kilometer snabbare, se upp här kommer en som kan köra åt fanders!
                                
Nä ni, som väntat var jag inte bäst, men inte sämst heller...körde uta bara den! Och det va såå kul, men jäklar va jobbigt det blev för armarna. Träningsvärk imorgon är beställt och klart.
 
  

Sedan gick vi och kollade på lite fotboll, samt njöt i solen av två mycket goda glassar.
Jag den nya Nogger mint och Pär Berry berry Solero.
Smaka du också och njuuuuuuuut!
     
En mycket lyckad och somrig pastasallads middag har vi gjort och nu bli det nog bara mys, ev baka något smarrigt ;)
Några önskemål?

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0