Äntligen!

Dags att skriva lite igen.
Nu när man först spenderade helgen som var i sthlm , sedan då man kom hem på måndag morgon så kastades man direkt in i julruschen på nya (andra jobbet). Body Shop. Jobbat hela dagarna mån-tors. Snacka om slut i hjärnan då allt är nytt för mig! Och ingen ha ju som tid att gå igenom för mig heller. Det är bara att köra! Inga som helst problem. Men idag är jag lite extra glad, då ska jag återigen få jobba med Maud =)) Va jätte längesen nu och det är såå skoj! Samt att träffa dom andra igen också. =) 
En ledig helg som ska spenderas med mina grabbar. Det ska mysas, fixas klappar och bakas lussebullar. 
Till veckan bli det nog jobb iaf 3dagar. Wooop woop jag får in lite pengar. Känns ju toppen!!  

Helgen i sthlm var mycket lyckad. Ångar inte en sekund att jag åkte! Det va jätte roligt att umgås med syster och fredrik. Och att träffa alla gamla bekanta i Sickla. Vara inne i "min" mus butik och se att nästan allt va sig likt. Hälsade på Mia och smilla. Hade en heldag med Elin. Samt våldgästade Sara. Utgång med galenskaper och skratt kramp i magen! Julmarknad i Vaxholm.
Ja sammanfattat: EN UNDERBAR HELG!
Så nu få man jobba och se fram emot nästa gång då jag ska ner. Typ början på mars! =))

Dags att göra sig iordning, fixa lunch och sen cykla till jobbet.

Idol final ikväll! Hejja båda två!

Have a nice day! Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0