it's a new day

Äntligen 1:a december. Dagen då det 24dagar till julafton. Dagen då man få öppna sin första lucka. Dagen då det är dags att på allvar börja tänka på julklappar. Dagen då det är 1 månad kvar till ett nytt år. Ett nytt år, fullt med nya möjligheter. Men innan dess så har vi en December månad att se fram emot, fylld med härliga dagar! 
Och för exakt ett år sedan denna dag...jaa då satt man på ett plan på väg till värmen. Ojojoj va man skulle vilja åka utomlands en sväng. Förra året var helt magiskt! 

Jaja tillbaka till verkligheten. Det är första december 2009, jag sitter i vår lägenhet i Umeå och jag ska idag få öppna första luckan. Samt fixa ärendena som jag inte tog tag i igår för det vädret stoppade mig. Det är lite annat om man har bil. Inte lika kul att gå eller cykla i ösregn. 
Men idag är det kallt ute och lite frost på marken. Klarblå himmel och en sol långt bort.


Igår så va jag ist bara inne, va över hos syster och lånade hem Sune. Bakade klart pepparkakorna. Busade med dom små. Sen hände det inte så mkt mer.
 
Alltså är dom söta eller vad!?


Have a nice day. Peace out.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååhhhh va söta dem där! ta med dem till sthlm!

2009-12-02 @ 08:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0