resultat

Fredag idag! wooho! Och tack tack pära för att du sa åt mig att skicka ett mess och höra om det va yoga. Då jag hade en sån dålig känsla. Mycket riktigt så var den inställd! Skönt då fick man sova lite längre ;P

Efter dagens pass kommer en helg där vi inte ha någonting alls planerat. Det kan ju bli skoj! :D

Dags att äta upp och göra sig klar för arbete.

Ha en härlig helg ni alla!

peace out! det är fortf jäkligt kallt ute!

Här kommer två bilder från igår. =) Do you like it? Eller skrämmer jag er? :P
Fler kommer.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Ja det är riktigt skoj :D

Men du man tackar :) Du har riktigt fina bilder du också.

Jag gillar verkligen dessa clown bilder :D

2009-12-18 @ 14:06:10
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0