snowflake

En morgon fylld med snö utan för mitt fönster.
sååå UNDERBART! och då ska jag säga er att hunden emil tvekar inte en sekund att gå ut. Nix han hoppar direkt ut och bara väntar på att snöbollarna ska kastas runt honom. hihi

Skype date med ems på förmiddagen. Mys! Sedan bar det iväg tilL jobbet.
Inge vidare feeling i min kropp. Känns som jag håller på bli förkyld. Har frusit nästan konstant i två dagar. Ont i hals och allmänt hängig och trött. Gaah så drygt. Man går runt som en seg zombie och försöker hjälpa alla julklappsletande kunder.

imorgon är det jobb igen. En längre arbetsdag. Men efter det är jag iaf ledig en dag och kan vila upp mig och på tors kväll ska jag iväg och fotas igen.. hihi så skoj med så många grymma bilder, Men denna bli en utmaning!. =)

nu ska ja fika sen rulla i säng.

Ps det snöar fortf och är så vitt och vackert ute!

peace out

Kommentarer
Postat av: Lindapauline

sv; Heej!

Jag tänkte faktiskt på dig när hon frågade :)

Jag vet inte, jag kan höra med na :)

Yes Katrin it is!

2009-12-17 @ 09:00:59
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0