bullar och gott

Denna dag har varit en lång,tråkig men också skön dag. Ett tag där var jag jäkligt göralös och galet irriterad på allt som jag kanske kunnat göra men inte orkade ta mig för. Men snabbt gick det också över.

Jag kom på att vi kunde bjuda hem folk (Anna&Mattias) på fika. För då måste jag ju baka. Vilket gillas!
 Åkte och handlade det som behövdes. Sedan höll jag mig sysslosatt.

Det blev en blåbärslängd, drömmar, kolakakor med en extra tillsats. Daim. Och chokladbollar. Sen ska jag även bjuda på mina somriga muffins. Meeen OJ vikket fika. Och jag som just ätit middag..är man osmart eller? Eh Ja! tydligen.

Dags att fika. Sedan ska vi ner till stan på "Sommar i City".. eller va det nu hette.

Ha en härlig kväll. Är ni fikasugen, så vet ni ju vars ni ska åka. 174:an´s fik.


                               
  *  P e a c e O u t  *







Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Vilken hemmafru! :D

2009-07-02 @ 21:03:45
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0