Regniga dagar..lalalalaa

Man ha ju haft underbara soldagar innan vi åkte hem på semester.
Nu när vi varit hemma i Husnäs sedan söndags kväll så ha vi bara fått se regndroppar falla utanför fönsterrutan. Grått och absolut inte en endaste solgnutta ha vi haft. Endast regn. Kul, det tackar vi för.

Så  va gör man då i detta väder. Ja vi ha varit i Sundsvall på shoppingdag. Fikastunder både hos moster och på Westerlunds Café. Spelat minigolf. Sprungit i skogen på kvällarna. Och bara varit inne, sett film och myst under filten.

Funderar på att ta bilen, köra till stan eller Långsele. Köpa godis, sola solarium. Och ladda upp för kvällen då jag även ska klippa Tonas hår. Haha spännande. =P Håll tummen för mig och min syster.

Imorgon åker vi troligen till Norsjö. Hem till Pär. Bara hoppas att kommande semester vecka kan bjuda på lite mindre regn och lite mer sol.

Dags att röra på sig.

Peace out.

(Emil & Jag= mys dag på bryggan)





Sally, Emils nya flamma

Kommentarer
Postat av: Elin

oohhh...my...god! Måste träffa Emil!!!! världens sötaset hund juh! saknar dig gumman, puss puss

2009-09-10 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0