snurra snurra lilla gurra

Vad händer? Jo det ska jag ta och berätta.
Är ju som ni alla vet på semester i Norsjö denna vecka.
Igår kväll åkte vi till sommarstugan, där vi hade en riktigt bra och mysig tid med massa gott fika. Nu imorse då vi vaknade upp så va vi ut med båten och rodde. Det va kuuul! Fiskade även lite, utan något på kroken.. inte så lyckat men jag ha redan fått min fisk den här veckan. Storfiskar´n som jag kallas numera =) ahhaha

Sedan glassat en massa från min och emils sida, pär o far hans snickrade skithus.

Fick favvo mat idag-Tacos!

Imorgon är det kalas här, Jäns fyller 20. Däremot kommer alla hans gäster att lämna kalaset kl. 13.00 då Pär och hans Norsjö lag har match.
Skulle det va min födelsedag skulle jag aldrig tolererat något sådant! Neej, ikke! Inte en chans.
Men men tur det är  nästan 2v kvar tills en annan bli gammal och fräsch. Fast jag kommer troligen inte ens va hemma då. ehh?
Dirre efter matchen drar jag,Pär, Emil och Saga till Bjuröklubb. Till Emelies fest vid havet! Gonna be Nizze.

Bakis och jäklig på söndag, ja det är nog ett faktum. Men va gör det då? Då ska vi hem till Mariebeach igen och inte göra många knop.
--Slut på semestern-- 

Ajja nu fick jag lite panik över att sommaren är slut inom kort. Så därför måste jag hastigt kila iväg och göra..vad som helst!

P e a c e O u t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0