en regning dag

Började dagen på topp! En mysig morgon med en gosig pojkvän. God frukost. Inne hade vi det bra i värmen.
Ute är det SVIN kallt...det blåser och regnar på tok för mycket! Men hindrade det oss...ikke.!
Vi åkte och spanade in massa fint till lägenheten oså shoppade vi loss på utemöbler...Kanon! ((=
Dom ska vi nöööta på som attans i sommar..för detta väder kommer inte vara länge..OK!?...=/
Pär har åkt för att träffa sina nya arbetskamrater. Själv sitter jag och har ångest inför kvällen...sämst.
Jobbar kväll, och hur ska det sluta...Aaa jag vet inte men det känns INTE alls bra! Och har ingen som helst aning hur länge jag arbetar...22,23..aa när bli det..?...jag som ska sätta mig och köra hem till Husnäs..En resa som kommer ta mig ca. 2,5timmar. Måtte det inte bli alltför sent...pleeeease!

Jaja what to do... Väck mig imorgon bitti då jag få ha en liten sötemil som står nedanför sängen och vill att jag ska kliva upp. Det gillas.

Nu ska jag bygga ihop våra nya möbler.

Men ha en underbar helg mina vänner!

Peace out


Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Faaaaan kom hiiiit babe! :D Ja vill fooooota :D

2009-06-09 @ 15:02:16
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0