Åsnan H*J*Ä*R*T*A Mästerkatten

Det är tisdag den 19e Maj, dagen då jag och min älskade mästerkatt firar 24 Månader = 2år! weei weeiii Love is in the air.
Fortfarande galet förälskad, och nu vi alltså köpt vår första gemensamma lägenhet tillsammans, i staden där vi hittade varandra. Livet känns underbart.

Tisdag den 19e maj och jag har äntligen helg!
Detta är en skön vecka där jag bara arbetar 3dagar.
För på torsdag får jag besök, mamma,moster och kusin kommer ner. Det ska bli skoj, men mycket till vila blir det nog inte.

I lördags hade jag sista utekvällen. Det kändes konstigt men samtidigt skönt. Jag ser fram emot att vara ute och stöta på folk man känner men kommer samtidigt sakna vännerna här nere. Ska bli kul när ni kommer upp, att få visa er Norrland!

Ska jag, pär och emil få en tillökning i vår familj?. Ja det kan bli så! (= Söta Saga som vi ska testa om hon vill bo med oss i Umeå. Linneas kisse. Men hallå, att ens bästaste vän som jag äntligen skulle få bo i samma stad med...ska..då jag flyttar upp från stockholm..flytta ner hit!! Gaahh hur sjukt irriterande är inte det!!?

Nu ska jag ta itu med min lediga dag..gå utan smink..vandra runt i myspys kläder och känna ledighet.
 
 

 Älskar dig min största, finaste kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0