Många måsten

Just nu är det mycket som ska fixas och trixas med. Det mesta har rätt väntat att göra med flytten.
Måste fixa nya hyresgäster somockså  vill köpa våra möbler. ( då vi INTE tänker släpa allt upp).Men seriöst vem vill Inte ha våran lägenhet,!? ,jag skulle aldrig tvekat en sekund. Omöjligt att få tag i mkt bättre. Läget och allt.
Planera flytten, fixa med massa papper. mm mm 
Ume nästa alltså. Shiiiiit det känns pirrigt, nervöst, spännande och kul!
Hur kommer livet se ut där uppe då man inte är student liksom..Apskönt skulle jag tro ;P Emil och jag som troligen kommer ha sommarlov i juni-juli. Tur att man då bor granne med en sandstrand =)
Idag ska jag få börja packa..(kanske lite tidigt, men det är för att jag vill flytta NU, gärna helst imorgon!) men men lugna mig, lugna mig för faan! jag har väldigt många jobbdagar kvar och även fika eller bus stunder med vännerna kvar. =)

Lämna fjollträsk, sveriges huvudstad. Konstigt,,men tiden är kommen. Jag har bott här i snart två år och har varit med om väldigt mycket. Både kul, jobbigt svårt och utmanade.. Så nu är det dags. Men hur blev det så här som..så hastigt. Jo som vanligt tack vare mig. Tacka mig om ni vill. Nu drar vi iaf. Upp till lugnet och myggorna. Inte isbjörnarna, för alla puckon: det finns inga isbjörnar i Svea.
Och tack emlan som ha gjort sista tiden här grymmast för mig! wooopi boo

Ge mig ett nytt jobb också. Nu! Så slipper man gå runt och känna panik över det.

Ajaajaaa nu ska jag iväg och köra Body pump sen hem och höra startskottet gå för mig&min packning!

Peeeeace out!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ume! De finns visst isbjörnar där..o sånna filtar som man kan slå in sig i o mysa som saa ta aaan! :P Hahahha. Lycka till med allt..ill be here waiting and listening :)

2009-05-06 @ 14:15:09
URL: http://bumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0