lite smått&gott

Tisdag den 19e Maj..våran 2års dag som vi firade med att gå och äta fin&framförallt riiiktigt god middag på Jimmy´s Steakhouse på Söder. Hemma mätt, belåtna och väldigt kära så var det mys som stod högst upp på listan. Hann även med att äta en efterrätt, kladdkaka med egengjord hallonglasyr...woooow va gott det blev. Ni missade något.
 
 

Kolla..en smidig kille! waawa

Onsdag och en dag med fullspäckat  schema. And u know what..I liike it!

Började med en tidig morgon som städerska här hemma. Visning av vår lägenhet skötte jag sedan. (Håll tummen hårt)
Efter det var det dags att åka in till stan där jag och Björn hade en liten avslutningslunch tillsammans här nere. Och vi slog på stoort, asiat-sushi-frukt-och glassbuffé. Sist jag va där drack jag endast ett glas vatten så idag åt jag för tio. haha mumms!
 
Snabba puckar, kl. 14 var det dags för Elin, min bröllopsbrud att komma och bli provstylad. Hår&smink. Våran sista chans...som vi har försökt boka in det men alltid har det kommit något i vägen. Idag eller aldrig va det nu =P
Skönt och ha det gjort, ser fram emot den stora dagen! =)

Packat har jag också hunnit med och kvällen jag då fick jag besök av Elin. Vi mötte upp Sara, Freja och hennes vän Robert (Om jag inte minns fel) Sturehof, vilket trevligt ställe. Där fanns det billig öl och trevliga gäster. Efter det hade jag premiär på White. Jag och Sarah var där och shakade loss våra rumpor.
Men shiiiit,...alltså jag fattar inte..Hur kan folk röka? Jag döör så äckligt! Och där i "utetältet" var det ett enda stort grått rökmoln, jag trodde jag skulle kvävas och sedan kräkas på hur mina kläder luktade..UHHH!! Fuuck det är otrevligt.
     




Hemma vid halv 4. Och jag mådde så bra..lycklig i min kropp. Fåglarna kvittrade och alldeles ljust ute. Pigg, full och glad...gjorde varma mackor, väckte Pär, kröp ner i sängen och åt och pratade och pratade och pratade..hahaha Tur att jobbet inte började förns kl2. Och att jag har en snäll pojkvän



Torsdag nu och jag väntar på att min roll som aktivitetsledare ska sätta igång. Mitt besök är på väg.


Hur många dagar kvar: 9st


 Peace out,  peace out!!


Kommentarer
Postat av: Linda-pauline

Åh du har lyckats ändrat textfärgen! HAHA sorry för att jag glömt! skäms

2009-05-22 @ 20:23:01
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0