monday

Alltså måndag morgon. Och starten på denna dag ha kunnat varit bättre. Först kunde jag aldrig somna igår,,va upp typ 5 ggr...stretchade, gjorde sit-ups, drack vatten, va på toa, mm jag gjorde allt vad jag kunde komma på för att bli trött. Men inget fungerade. Somnade väl efter nå två timmar kanske. Lite onöjd med det men att somna va det skönaste på länge just då! Sen imorse då den där jäkla väckarklockan ringer så bli man inte så lycklig.
Trött som en sengångare, och förkyld! tack för den natten!
Nu ska jag iväg och arbeta snart. Har en arbetsvecka framför mig. Ovanligt men otroligt skoj!
Det värsta är att jag måste cykla till jobbet..inge vidare då det blåååser en massa och samtidigt så faller det nå snöblandat regn! uuuh
Ikväll kommer va en skön stund..ska sitta ner bäddad under filten, sy och mysa med lille emil. Och framför allt så ska jag isäng TIDIGT!
Och så va det den där sprutan som jag måste få i mig innan fredag,,få väl se hur det kommer gå.

Nu ska jag borsta gaddarna och sedan göra mig klar.
Hoppas ni haft en bättre start på eran dag!

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0