not like you

tisdag. regn. grått. mörkt.
En dag då jag fundera på vad man ska göra. Igår va det bättre väder, jag gick på en skön promenad,bakade limpor och morotskaka. Jag var aktiv och hade en bra dag. På kvällen va Millan&stefan här. Bjöds på fika och filmtitt. Vi såg Twilight. Och ja...jag gillade den! Nu bli det att se tvåan.

Men vad ska hända idag. Detta väder lockar mig inte till mycket. Åka och köpa julklappar borde man göra. Men nu känner jag ingen stämning och jag ha ingen susning vad jag ska ha så då är det bra meningslöst. Suck.
Hade jag haft bil hade jag åkt och handlat brädor och färg.
Och lille emil han vägrar som vanligt längre promenader i detta regn väder.
Jag hade gärna jobbat. Men men jag få vänta tills på fredag.

Längtar tills söndag också. Då man äntligen få ta fram julstjärna och ljusstaken. 

Aja peace out. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0