ooouppi

Är hemma på lunch. Har varit utanför dörren med Emil och hunnit käka också.
Nu bär det snart av igen mot arbetet. Men jag döööör så otroligt tråkigt väder. hallå ingen som vill ha snö eller!?
Regnet piskar i ansiktet när jag cyklar, inte ser jag något och man bli alldeles blöt och kall. Vikket inte är så jäkla bra när man känner sig hängig. men what to do!? köpa bli för att det vissa dagar regnar,.nä det gå ju inte! Härda ut.

Och på arbetet kan det uppstå kaos. Jag få ju se. Många som vill sitta i min stol och bli snygga. Men tider och passa så alla bli nöjda. Direktsändning. Och jag. Blir skönt ikväll då allt är gjort.Även fast det är himla kul!
Men då ha jag två lite lugnare och också roliga dagar kvar denna vecka. Skoj!
Nästa vecka är min plan att åka hem. Vore skönt.

Men nu ska jag inte tänka på nästa vecka. Nix nu är det idag som gäller. Prestera. Göra ett bra jobb. Alla nöjda.

Peace out!

En gammal klassisk bild. Marre, Madde, jag och hundar på promis!
Snö snö snö. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0