pipen och jag

Tisdagen den 17e november. Det är idag det.
Men jag undrar vad som hänt med klimatet!? Det är exakt två veckor kvar till första december. Men vädret ute är inte vad det borde. (enligt mig iaf) Jag bor nu i Umeå..som ligger i norra sverige. Borde det inte då vara kallt och snö vid detta laget!?... Inget är sig likt, allt va annorlunda då man va liten.
Ge mig kyla och snö. Jag vill ha lite ljusare tider. Det är så otroligt mörkt ute, ljus måste tändas, mys behövs.

Hur som helst så är det väl bara att acceptera eller flytta utomlands. Det förstnämnda lät simplast.

Dagen i ära. Jag har arbetat, tidig morgon, tidigt slut. Kortdag. Hade gärna varit kvar med tjejerna men men. Snart tillbaka. =)
I love my job. Har också fått min första julklapp. Redan! hihi borde båda gott ;) Sitter nu hemma. Jag och pipen. Inne från regnet. Vi har det så mysigt så. Lyssnar på musik och pysslar på.

Ut och sjung en "snösång". Jag ska göra ett försök att få flingorna att falla.

myspys peace out!

Åsnan *hjärta* Mästerkatten

Mitt bak för två jular sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0