time to write

Dagarna går men denna vecka ha fasen varit den längsta och segaste ever. Kan bero på att jag bara går och väntar på imorgon och har inte gjort många knop.
I söndags kväll färgade jag systers hår. Gick därifrån just efter elva. Och lyckan i min kropp som kom då va enorm. Jag kom ut och det snöade!! Det var såå jäkla mysigt. Jag lunkade på och sedan ringde jag och drog upp pär ur sängen så han fick komma ut och mysa med mig. Hahaha han va inte lika glad som jag :P Sämsta va däremot att solen kom dagen därpå och tinade bort allt.
   

Kalas
var det i tisdags. Mums. Jag gav födelsedags"barnet" ett fat med nybakade chokladbollar.

Idag är det iaf torsdag. Och våran hall ser lite annorlunda ut idag vilket gillas. Mycket nöjd.

Och frågan är hur ser jag ut på huvudet idag!. Var det någon som sa "inte klok ut!". Ja isf kan jag glädja denna att det stämmer. Jag och pär satt igår kväll och gjorde detta. Det är för att ikväll så ska jag iväg och fotas.
Im a little bit nervous. Men det känns jätte kul iaf man få försätta med att bli plåtad även här i Ume.
Bilder på hur det blev (framför allt mitt hår) kommer senare.

Efter det så ska jag genast på hundkurs. Sista gången. Tråkigt men kul att denna vecka har jag haft en fel fri hund. Han sköter sig perffa. Kom ju lägligt ;)

Och jag satte upp en liten talgboll på min balkong igår. Den är mycket populär. Små pippisarna krigar typ om vem som ska få äta av den. Hihi dom är så söta! Man undrar om du skulle vilja ha varsin egna med namnlapp på.
Det hade jag uppskattat som fågel iaf.

Nu ska försöka få dagen att gå så snabbt som möjligt är.  Imorgon smäller det! Yääs jag är så glad!
En sak till. JAG hatar levande blommor. Köpte för ovanlighetens skulle en fin vit blomma till köket. Igår va den så fin... idag död! What the hell!? Varför dör blommor i min närhet!?

Aja peace out! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0