en skön stämning

Idag har det varit en riktigt bra dag. Lilla syster kom ju igår kväll. Vi hade film kväll och mös.
Denna dag har alltså erbjudigt mig en heldag med lil´sis. Vi var uppe en timme efter tuppen. Drog till läkaren, det va spännande. Sedan stan, lunch på Station. Gick på promis med Emil till vattnet där vi satt på bryggan och hade det väldigt skönt!
Sedan var det dags för henne att åka hem igen. Lite trökigt tyck jag och emilio men hon kommer nog snart tillbaka för en lite längre visit ;)

Nu ska jag och pär iväg och kasta lite frisbee med vovven sedan ta det som det kommer

Ha en skön måndags kväll!
peace out!






Kommentarer
Postat av: hanna

härlig blogg du har, jag har nyssbörjat blogga själv. vilket typsnitt e det du har på din rubriktext, kram

2009-09-15 @ 14:20:05
URL: http://sessansmodeochinredning.blogg.se/
Postat av: lill´sis

yes, i´ll be back om 2 veckor ;) wiiiie

2009-09-15 @ 14:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0