I fcking hate

ÅHHH jag brinner av ilska! AMS..vilket jääävla skämt!!!!!
Ringde för att fråga en simpel fråga som löd. "Kan man få ha arbetspraktik även om man jobbar lite extra?"
Vad fick jag för svar..jo hon frågade om jag var inskriven. Nääää det är jag inte! Och då vägrade hon svara,,,började istället babbla om att jag skulle omedelbart gå o skriva in mig för att de skulle kunna hjälpa mig, få en handläggare..jag skulle gå på möten,,utbildningar och sen fick de se om jag kanske eventuellt kunde få arbetspraktik där jag ville. Kunde ta minst tre månader då jag skulle måsta göra så mkt innan hos dom! Och det kunde ju bli så "bra" att någon annan, bättre praktikplats dök upp. Men Fuck off!!. Men självklart..det skulle hjälpa mig. Inte. Gaaaah
Eller hur! Jag tänker INTE gå dit och bli förnedrad! Om jag inte kan få det jag vill där då fixar jag det på annat vis. Alla ni som gått igenom det en gång vet hur dom är.
Fruktansvärda människor!

Pratade en massa på Skype med EMELIE idag! wooop wiiiipp! såå kuuul!! Och nu har nedräkningen börjat!..
Första Mars. Då ska jag stå på arlanda med störstaste öppna armarna och hälsa henne så varmt välkommen hem!!! =)) Längtar!!!

Nu ska jag köra igång med allt vad jag skulle göra idag...herregud. Ams förstörde min dag. Tack!

Och tack för en fantastiskt skojig dag på arbetet igår!. Trivs så bra!

Ha en skön dag. Och gör inte samma misstag som jag att ringa ett dumt samtal..

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0