ser du stjärnan i det blå..?

Okey...torsdag morgon och hela min kropp skakar!
Det jag just gjorde var väldigt obehagligt. Och jag har väldigt dåligt samvete. Även en stor oro i min kropp som jag så snart som möjligt ska skyffla bort...upp i det blå. Lita på dig själv. Du rockar.
Försöka tänka framåt och ha en väldigt bra dag. Solen skiner juh och sen har jag lilla sjuka emil att pyssla om.
Även jobb, grillafton och hundkurs ska vi försöka hinna med. Och nu först måste jag till läkaren..ihh...låt mig slippa smärta.

Denna vecka har det varit så mycket. Men också SÅ mycket kul!

Vinden är kall..halsduken på. Mörka kvällar..stjärnor på himlen.


** Peace out **


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej!

En sak är ju säker! :) Ååå de är att du ska få makeup´a mig sådär och fixa me hår å grejer å ta kort :D Vill oxå va så fiiiiin!! kraaaam

2009-09-07 @ 21:44:15
URL: http://frokenstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0