gääääsp

alltså trötthet försvinn! Är man sjuk eller bara allmänt slö!? Jag är trött och kroppen känner sig segast. 
Funderar på om det kan bero på lilla G. Inatt va ju inte den bästa natten om man säger så.

Dagen i sig har varit lugn. Vi ha varit på några blååsiga och kalla promenader. Fikat rester från den godaste pajen jag gjort på länge!. Tränat(dansat). Donat på här hemma. Hälsat på A&C samt S&S. Typ så.

M&S sitter på buss nu på väg hemåt. Herreguuud så knäckt man ska va av att åka en fullproppad buss från Valencia till Umeå. Varmt,trångt och äckligt.
Och jag som sitter och kollar resor. Men hur säkert känns det? Få vänta nån vecka till och se.

För mig bli det sängen strax.
Måndag imorn. Ny vecka. Nya tag.

Peace out.

 
Mallis -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0