i mina händer

Tack och lov. Min handväska är äntligen i mina händer igen. Sköönt. Jobbigt värre att vara utan allt man ha i den liksom! Så nu kan jag andas ut och även åka och träna. Tro det bli simma idag. 

Imorgon ska jag och Karin gå och dansa lite Michael J. dans. Skooj! Och på söndag är det åter igen Shake it. Då dansar vi till denna låt. 
Now you see it-Honorebel. Passande och väldigt skoj pass!

Torsdag idag. Och jag vaknar med halsont, igen. Whatdafuck! Näää hörrö jag vägrar. Te,honung och annat ska jag peppra med.
Solen skiner ganska starkt igenom ett tjock molntäcke. Hoppade raskt upp ur sängen. Lite besvikelse, vill ha mer sol, mindre moln. Men nu till helgen så ha dom ju sagt fin väder.

Dags att ta itu med dagen. Mycket som jag vill hinna med.
 
Bilder från en påskdag på sjön.
                  
      Pappa förbereder fisket. Fångst:en röding.   Fredrik nöjd. Fått göra sitt första pimpel hål i isen.


Emil väntar ivrigt på att snöbollar ska kastas.


Greta tar för sig och är gärna "damen på teppan"


Stora syrran kan det där med hur man pimplar.


Mor trillar av stolen då moster överraskade och gjorde oss sällskap. Emil&moster myser framför brasan.


Lilla syster och Greta som hittar många bra mysställen.


Syrran och Pär hade det gott i egengjorda snösoffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0