lätt road

jag hittar inte cykelnyckeln! Hur gammal är jag? 90år och mkt glömsk. Ja jag tror det.
Jag har iaf letat och letat tills jag blev less på det. Så nu tänkte jag baka lite istället för träna. BRA där carro!

Fastnade dock framför tre små söta Björnungar. Gick in på http://lyckseledjurpark.com. Där har dom en digitalkamera som dom visar live ifrån. Och just nu var dom små knyttena väldigt aktiva. Såå jäkla söta nallebrummar! =) Kika in och kolla på dom ni också.

Nä men nu ha jag suttit alldels för länge och kikat. haha.

köpte tulpaner igår. Och insåg snabbt hur fint det är med levande blommor. haha



Kommentarer
Postat av: Jennie

Måste ju säga att du har världens sötaste små tussar :D Greta är en riktig favorit! Emil han är stenhård! :)



Ha en trevlig helg!!

2010-04-09 @ 14:18:39
Postat av: Anonym

ja jag kan inte annat än att hålla med dig! :D



Tack desamma!

2010-04-09 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0