tillbaka i stan

Påsk som jag sa skulle innebära mkt äta äta äta. Och ja så blev det. Så nu känns det som man ätit för en månad framåt. Spenderade helgen hemma i husnäs. Det blev en lyckad och härlig helg. Precis som man ville ha det. Pär följde med och fanns med oss halva helgen sen åkte han vidare hem till hans familj.

Emil och Greta har busat och busat och busat. Att bara öppna dörren och låta dom springa fritt och hitta på bus utan att ha mig i närheten är något som ha gillats en massa.

Nu är vi tillbaka på mariehemsvägen. Samlade alla fyra. Och jag fick rycka in och arbeta idag. Så skoj!
Ute är det grått och slaskigt. Emil vill inte alls gå på promenad. Hellre ligga inne i soffan. Greta ja hon är vart som helst. Bara man kan busa så är hon nöjd.

Pär är som vanligt borta på träning. Jag ska fixa lite mys kvälls fika tänkte jag. Så är det D.H nu kl. 21. =))

Peace out

Systertid är något jag fått i helgen. Och det gillas mycket!


Kommentarer
Postat av: "plutten"

Jag har världens bästa systrar <3

2010-04-06 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0