i do! do i?

Såg satc häromkvällen. En helt klart väntat bra film. Man skulle vilja hoppa in i tvn och vara en i deras gäng för en dag ;) Kommer man själv att bli framgånsrik eller sitter jag förevigt fastkörd i en lergrop? nääj då. Mitt kall kommer väl? eller hur?
Mina sötaste hundar och jag har haft en lung och skön dag. Snart pratar jag hundspråk så mkt som vi är med varandra, tok mysigt! Men G haltar nu och då. Måste vi till vet. på måndag? eller vill hon bara bli ompysslad?

Nu ikväll ska nog jag och P gå på bio. Den nya beck. Kan va ngt bra.
Imorgon är det söndag. Då ska jag överraska P. Det bli kuuul! ;D 
 
Och på tal om ngt annat,vädret! det är awesome! Varrrrrrrmt! mmm mm mm

Lägger upp en bild(eller 3i1) från min session som gjordes i onsdags. Vad tycks?

Oooh kom på en sak..min rubrik..Syrran&S är ju på bröllop idag/ikväll. Imorn ska jag höra ALLT! För det kan bara ha varit ett super konstigt bröllop. Om det hände ngt skoj så kommer skvallret senare ;)


Kommentarer
Postat av: Suzan

jättesnygga bilder!

Du är så vacker så man blir arg!

2010-08-08 @ 10:26:18
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Grymma bilder vännen!

Hur är det med dig?

Du får gärna skicka ett sms till mig, har tappa alla nr så kan inte höra av mig till dig :S

Kram

2010-08-17 @ 21:38:39
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0