oh herregud!

vilken dag! Inget kommer i små mängder,,gärna allt på en gång! Och just nu så vill jag INTE ha det på det viset.
Min älskade moster är inlagd på sjukan, Greta måste till veterinären imorn. Hon har den omtalade knäsjukdomen är jag rädd! F*U*C*K! Det skär i mitt hjärta! Hur vore det om hennes matte kunde hjälpa till så slipper man bli så ledsen. Aja man ska väl inte tro det värsta, men det känns som jag redan vet,stensäkert. Moster, jag skickar en stor varm kram fylld med kärlek till dig!  
Lite positivt var mötet som jag va på idag. Spännande, och här är hon som alltid vill öppna nya dörrar,kasta sig från plan och såna grejjer. Frågan är kommer jag fixa en sån här grej? hmm..men man borde väl prova för sjutton!

Puuuh här sitter jag med mascaran under ögonen, hundarna sover tätt intill. 
Magen kurrar men jag har ingen matlust. 
Funderar på en promenad längs sjön, sitta på en brygga och bara lyssna på vattnet som guppar iland och se fåglarna som flyr landet. Gå till katterna och ta en funderare ;)

Nog babblat. Försöker lägga ut pusslet.

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0