ett två

två ljus brinner här hemma. Jag har svårt att förstå att det snart är jul. Bästa tiden på året svischar förbi. Ingen chokladkalender, inte köpt så många klappar att slå in i år. Har inte hunnit följa julkalendern på svt. nä du få jag skärpa mig. SKÄRPNING!

Stockholms resan va toppen bra!! Jag hann med så mkt kul. Men även där gick tiden för snabbt. Varför kan man inte få stanna sin klocka lite om man vill? borde införas ;)
Shoppade lite;. En foundation, puder, pensel, ett par byxor, en väst, tshirt & två ringar ,thats it!

Hemma igen och jobbar för fullt. Skönt det också. Borta bra med hemma bäst. Är på svt nu och gillar läget. I helgen blir det studion. Gissar på full fart framåt då!

Nu ska jag göra pepparkaksdeg. Min mosters recept,,det är magiskt gott! =)

Sen fick jag två paket med posten idag. Ja det är ANNA dagen idag vilket betyder namnsdag för mig.
Att skicka brev på posten är alldeles för underskattat! Det är ju hur kul som helst att öppna brevlådan och se ett brev ligga där och lura =) mkt mer personligt, säga va ni vill men så e d!

Pepparkaksdeg va det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0